Главная » Новини » Pandora заводить все!

Pandora заводить все!

«Автомобильная сигнализация» сегодня на наш взгляд – немного нарицательное, уничижающее суть и довольно обидное для нас название современных охранно-сервисных комплексов, которые мы производим. Ведь даже самые недорогие изделия (автосигнализации) нашей компании – это очень современные и совершенные устройства, которые по уровню сложности практически не уступают современным продуктам телекоммуникации и имеют огромный отрыв от «сигналок» 15-20-летней давности и большинства изделий этого назначения, до сих пор производимых в Китае и других странах, где привыкли делать много и дешево.

25
06.2019
library_books

Системи комутації сигналізацій з сучасними автомобілями – інтерфейси цифрових шин з можливостями непомітно для штатного і діагностичного устаткування використовувати інформацію і перехоплювати в потрібний момент управління електронікою автомобіля – завдання дуже нетривіальна, особливо якщо врахувати скількома типами, моделями і модифікаціями автомобілів ми вміємо управляти (понад тисячу тільки базових модифікацій!). А адже багато хто з них сьогодні мають вже і криптозащиту від можливостей стороннього втручання.
І подібних складних і трудомістких елементів в наших сучасних сигнализациях налічується безліч. А ще частина з них носить розподілений характер, наприклад, використовуючи різні інтерфейси, частково знаходиться в нашому додатку на смартфоні або в комп’ютері, а частково має винесені на віддалені сервера бази даних або має зв’язок з потужними розрахунковими кластерами серверів. Словом, «сигналка» – це для нас прикро. Або не про нас.

Ще однією важливою відмінністю наших сучасних охоронно-сервісних систем є вбудована можливість алгоритмічного обходу штатних иммобилайзеров. Адже вже років двадцять, як важко знайти автомобіль без захисту «чіпований» ключем можливості запуску двигуна. Словом, скрутивши проводочки під рульовою колонкою, як в кіно, сьогодні ви навіть УАЗик НЕ заведете.
Алгоритмічний обхід вбудованих иммобилайзеров дозволяє запустити двигун автомобіля, не використовуючи другий ключ, наприклад, для прогріву перед поїздкою, або щоб запобігти критичному розряд акумулятора при тривалій стоянці на морозі.
І якщо дивитися правді в очі, то більше 70% наших автосигналізацій купують з основною метою – мати можливість дистанційного і автоматичного запуску двигуна, а охоронні та інші сервісні функції йдуть як «бонус» у комплекті. Особливо, якщо ми говоримо про Урал, Сибір і Далекий Схід, хоча і в центральному регіоні багато давно звикли не сідати взимку в промерзлий і ледь живий автомобіль. Автозапуск двигуна давно перестав бути розкішшю для обраних, майже так само, як автомобіль перестав, з легкої руки Остапа Бендера, бути розкішшю, а став просто засобом пересування.
Наша компанія сьогодні входить в число дуже небагатьох світових лідерів за кількістю та якістю алгоритмів обходу штатних иммобилайзеров. Ми бачимо на світовому ринку всього п’ять таких компаній, і лише дві, включаючи нас, – російські. І ми впевнені, що наше місце в цьому рейтингу вже давно ближче до початку, а не до кінця списку.

Алгоритмічний обхід, вбудований в автосигналізацію

Першими в скарбничку алгоритмів обходу штатних иммобилайзеров прийшли порівняно прості алгоритмічні принципи, які нескладно було реалізувати прямо на «залізі» самої сигналізації. Сигналізація найчастіше в таких випадках вклинюється в нескладне шифрування обміну між внутрішніми модулями автомобіля, минаючи складну криптології самих чипованних ключів. Так обходяться автомобілі KIA, Hyundai, більшість TOYOTA і Mitsubishi.
Для одних автомобілів в цьому випадку потрібно процедура навчання і подальший розрахунок необхідних даних, для інших алгоритм починає працювати відразу, але суть залишається одна – всі розрахунки робить мікроконтролер самої сигналізації.

Алгоритмічний обхід з розрахунками на сервері Pandora Clone

Інший метод обходу иммобилайзеров ми використовуємо для більш складних випадків, з автомобілями, де використовується складне внутрішнє шифрування між електронними модулями, або відсутня можливість підключення між модулями взагалі, там де найчастіше доводиться працювати з шифруванням самого “чіпований” ключа. Природно, обчислювальної потужності мікроконтролера самої автосигналізації не вистачить, навіть якщо час розрахунку могло б становити тисячі років. І це при тому, що ми маємо на увазі використовувані нами в сигнализациях Pandora контролери, а вони, як відомо, своєю продуктивністю в десятки разів перевершують всі рішення, представлені на світовому ринку конкурентами.
Тому наша сигналізація, зібравши необхідні дані з цифрових шин автомобіля, звертається за допомогою до обчислювальному кластеру серверів Pandora Clone, який, в залежності від складності завдання, справляється з нею за час від декількох секунд до 15-20 хвилин в найбільш складних випадках, або при наявності черги складних завдань. Це дуже потужний кластер, який побудований на принципах, схожих з архітектурою, необхідної для Майнінг криптовалюта. Не будемо наводити дані продуктивності, тим більше, що вона майже безперервно зростає. Але тільки для охолодження цього кластера ми використовуємо каскад промислових кондиціонерів загальною потужністю вже більше 100 кВт.

preloader